آرشیو مهر ماه 1400

كدنويسي براي نوجوانان

دوشنبه ۲۵ دی ۰۲

افزايش مهارت برنامه نويسي

۱۸ بازديد

مدرك گرفتن 
پيش پا افتاده به نظر مي رسد، اما واقعيت دارد! مهارت هاي برنامه نويسي هيچ راهي بهتر از تحصيل در علوم كامپيوتر براي كسب مهارت هاي جديد وجود ندارد. اين عنصر اصلي است كه كارفرمايان هنگام پذيرش شما براي كار در نظر مي گيرند.

يادگيري رسمي در كالج يا دانشگاه نه تنها به شما كمك مي كند تا گواهينامه دريافت كنيد ، بلكه ثابت مي كند كه متخصص فوق العاده اي هستيد ، بلكه مهارت هاي عملي نيز كسب مي كنيد. شما مي توانيد از اشتباهات افزايش مهارت هاي برنامه نويسي خود درس بگيريد و آنها را با كمك معلم خود اصلاح كنيد.

برنامه هاي تحصيلي ممكن است گران باشند ، اما اين بهترين سرمايه گذاري است كه مي توانيد انجام دهيد. اين يكي از م effectiveثرترين روش ها براي ايجاد يك شبكه حرفه اي است. همچنين ، هميشه مي توانيد در پروژه هاي خود از اينفلوئنسرهاي پيشرفته كمك بگيريد.

به ياد داشته باشيد كه مطالعه مفاهيم نظري به تنهايي مي تواند بسيار دشوار باشد. دريافت مدرك برنامه نويسي در دانشگاه يا آنلاين در يكي از شناخته شده ترين موسسات آموزشي، طيف وسيعي از امكانات را در زمينه هوش مصنوعي، روباتيك، يادگيري ماشين، زبان هاي برنامه نويسي و كامپايلرها باز مي كند.

(مطالعه مشابه: آموزش يادگيري ماشيني)

به يك انجمن برنامه نويسي بپيونديد 
مردم اساس همه چيز هستند! هنگام افزايش مهارت هاي برنامه نويسي مطالعه كدنويسي نيز آن را به خاطر بسپاريد. شما مي توانيد از نظر تئوري يك توسعه دهنده نرم افزار عالي باشيد ، اما بدون به اشتراك گذاشتن پروژه خود با ديگران ، درك نقاط قوت و ضعف خود به عنوان يك متخصص دشوار است.

پيوستن به سيستم عامل هاي آنلاين مانند GitHub ، Reddit يا Stack Overflow به شما كمك مي كند تا به سوال خود پاسخ دهيد.

وقتي از افرادي با علايق مشابه حمايت مي كنيد ، اين يك فرصت عالي است كه هر روز چيز جديدي ياد بگيريد. اين باعث دلگرمي بسيار و درك بهتر موضوعي كه انتخاب كرده ايد مي شود.

اگر از راه حل مطمئن هستيد ، با افرادي كه در مطالعات محاسباتي پيشرفته تر كار كرده اند ، مشورت كنيد يا خودتان در مورد پروژه ديگران مشاوره دهيد.

همچنين ، مي توانيد برنامه نويسان را در رسانه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام يا فيس بوك دنبال كنيد ، با آنها همكاري كنيد و در پروژه هاي منبع باز مشاركت كنيد.

در همين حال، شما هميشه به روز رساني هاي افزايش مهارت هاي برنامه نويسي جاري در هر زبان و آخرين نشانه هاي پيشرفت در صنعت را خواهيد داشت. ممكن است با "اولين قدم به سوي پايتون" شروع كنيد

روزانه تمرين كنيد 
چه كسي مي تواند بدون نوشتن كد يك برنامه نويس عالي شود؟ هيچكس! بنابراين ، زمان خود را طوري برنامه ريزي كنيد كه هر روز ساعاتي را براي يافتن دانش جديد در زمينه محاسبات اختصاص دهيد.

پس از اينكه برخي از نظريه ها را از كتاب ها يا دوره هاي آنلاين آموختيد، لازم است اين اطلاعات را در زندگي واقعي اعمال كنيد. براي گذراندن مدتي از برنامه نويسي ، از معلم خود وظيفه بگيريد يا با كد منبع باز كار كنيد.

گاهي اوقات دانش‌آموزان با اين تصور كه از نظر تئوري به ايرانيان سايبراندازه كافي خوب نيستند، به سندرم شياد مبتلا مي‌شوند، بنابراين دليلي براي ادامه تمرين نمي‌بينند. با اين وجود ، دانستن اصول اوليه دليل كافي براي شروع تمرين است.

تنها زماني كه روي پروژه هاي خود كار مي كنيد و با چالش هايي افزايش مهارت هاي برنامه نويسي روبرو هستيد ، مي توانيد فايده شكست را درك كنيد. اين شما را به سمت جلو سوق مي دهد تا براي نتايج بهتر در مهندسي نرم افزار، امنيت سايبري يا ساير وظايف برنامه نويسي تلاش كنيد.

به عنوان مثال ، مي توانيد Project Euler را باز كرده و مهارت هاي برنامه نويسي خود را بصورت آنلاين آموزش دهيد. در اينجا مي توانيد بسياري از مسائل را پيدا كنيد كه به اصلاحات شما نياز دارند و براي كارهاي واقعي آماده مي شوند.

براي Bootcamp درخواست دهيد 
Bootcamp يك جشنواره برنامه نويسي است كه در آن مي توانيد برنامه نويسي را به سرعت مطالعه كنيد. همه شركت كنندگان مي توانند از 12 تا 40 هفته را در محاصره شخصيت هاي همفكر بگذرانند و مهارت هاي ضروري را در طيف گسترده اي از موضوعات محاسباتي كسب كنند.

برخي از دوره ها ممكن است به اندازه كلاسهاي كارشناسي ارشد كوتاه باشند و بيش از يك آخر هفته طول نكشد. اگر مي خواهيد دانش جديدي در زمينه برنامه نويسي به دست آوريد و زمان كوتاهي داريد، Bootcamp يك گزينه عالي براي شماست! افزايش مهارت هاي برنامه نويسي با اين حال ، اين روش يادگيري براي همه مناسب نيست.

به عنوان مثال ، اگر شما يك برنامه نويس با تجربه هستيد و فقط بايد ديدگاه خود را تازه كنيد و يك شبكه جديد بسازيد ، يك Bootcamp براي شما عالي عمل مي كند. در غير اين صورت ، اگر در برنامه نويسي مهارت نداريد ، مشاركت در يك ريتم سريع مطالعه براي شما دشوار خواهد بود. اگر آمادگي توسعه مهارت هاي عميق تر براي رشد شغلي را داريد ، خودتان تصميم بگيريد و شركت كنيد.

فرض كنيد ، مي توانيد با برنامه نويسي R ، "مقدمه اي بر برنامه نويسي R" شروع كنيد

خواندن كتاب ها 
يكي از ساده ترين راهها نه تنها براي شروع ، بلكه براي بهبود دانش برنامه نويسي ، آشنايي با ادبيات برنامه نويسي كلاسيك است. اين براي كساني كه هيچ تجربه اي در محاسبات ندارند مناسب است.

بله ، اين صنعت به سرعت در حال حركت است ، بنابراين بسياري از مجلات ، مقالات چاپ شده يا كتابها مي توانند تا زماني كه در دست شما قرار گيرند منابع قديمي باشند. نشريات چاپي و ديجيتال هنوز ارزشمند هستند، اما بايد به موقع بودن آنها را در نظر داشته باشيد.

در هر صورت ، راحت است كه كد بنويسيد و در كتاب باز شده با اصول ، وظايف و راه حل هايي كه در كنار شما روي ميز كار خود قرار گرفته اند ، نگاه كنيد.
در همين حال ، كتابها براي كساني كه اطلاعات را با خواندن كلماتي كه به صورت فيزيكي چاپ شده اند ، به صورت تصويري حفظ مي كنند ، عالي هستند. افزايش مهارت هاي برنامه نويسي اين مي تواند نقش مهمي در زماني كه شما نياز به كنار آمدن با كار بدون مهارت برنامه نويسي هيچ گونه درخواست داريد ، ايفا كند.

افزايش مهارت هاي برنامه نويسي

۱۹ بازديد

2. HackerEarthHackerEarth يك ابزار ارزيابي مهارت آنلاين براي انجام تست هاي برنامه نويسي براي ارزيابي توسعه دهندگان است. افزايش مهارت هاي برنامه نويسي تقريباً از همه زبانهاي برنامه نويسي معروف پشتيباني مي كند.
3. CodeChefCodeChef به عنوان بستري براي كمك به برنامه نويسان براي توسعه آن در دنياي الگوريتم ها ، برنامه نويسي كامپيوتر و مسابقات برنامه نويسي ايجاد شد. اين يك برنامه آموزشي غير انتفاعي توسط Directi ، يك شركت نرم افزاري هندي و يك جامعه برنامه نويسي جهاني است كه يادگيري و رقابت دوستانه را تقويت مي كند.
4. ورزشورزش يكي ديگر از ابزارهايي است كه مهارت برنامه نويسي و برنامه نويسي شما را بالا مي برد. تمرينات هم براي مبتديان مبتدي افزايش مهارت هاي برنامه نويسي و هم براي برنامه نويسان با تجربه مناسب است. مي توانيد مشكلات بيش از 30 زبان برنامه نويسي مختلف را بارگيري و تمرين كنيد.
5. نيروهاي كدCodeforces يك وب سايت روسي است كه به برنامه نويسي رقابتي اختصاص داده شده است. آنها انواع مختلفي از خدمات را ارائه مي دهند مانند-شركت در مسابقات كوتاه (2 ساعته) ، به چالش كشيدن/هك كردن راه حل هاي ديگر شركت كنندگان ، توانايي حل مشكلات مسابقات قبلي براي اهداف آموزشي و بسياري ديگر.
همچنين بخوانيد: مثالهاي برنامه نويسي C كه هر مبتدي بايد بداند

 6. داور Sphere Online (SPOJ)SPOJ (Sphere Online Judge) يك سيستم داور آنلاين با بيش از 200،000 كاربر ثبت شده و بيش از 20،000 مشكل است. وظايف توسط جامعه حل مشكل آنها تهيه مي شود يا برگرفته از مسابقات برنامه نويسي افزايش مهارت هاي برنامه نويسي قبلي است. SPOJ به كاربران پيشرفته اجازه مي دهد تا مسابقات را تحت قوانين خود سازماندهي كنند و همچنين شامل يك انجمن است كه در آن برنامه نويسان مي توانند در ايرانيان سايبر مورد چگونگي حل يك مشكل خاص بحث كنند.
7. CodingBatCodingBat يك سايت رايگان براي مشكلات برنامه نويسي زنده براي ايجاد مهارت هاي برنامه نويسي در جاوا و پايتون است. مشكلات CodingBat به عنوان تكليف خانه ، يا تمرين خودآموزي ، يا در آزمايشگاه ، يا به عنوان مثال سخنراني زنده عالي عمل مي كند.
8. پروژه اويلرپروژه اويلر مجموعه اي از مسائل چالش برانگيز برنامه نويسي رياضي/رايانه اي است كه حل آنها به چيزي بيشتر از بينش رياضي نياز دارد. اگرچه رياضيات به شما در دستيابي به روشهاي زيبا و كارآمد كمك مي كند ، اما استفاده از رايانه و مهارتهاي برنامه نويسي براي حل اكثر مشكلات مورد نياز است.
9. CodeEvalCodeEval پلتفرمي است كه توسعه دهندگان از آن براي نشان دادن مهارت هاي خود استفاده مي كنند. توسعه دهندگان مي توانند در مسابقات ساخت برنامه شركت كنند و جايزه نقدي/برنده شوند. آنها همچنين مي توانند چالش هاي برنامه نويسي را به عنوان راهي براي تحت تأثير قرار دادن كارفرمايان با مهارت هاي فني خود حل كنند.
10. TopCoderTopcoder يكي از بزرگترين افزايش مهارت هاي برنامه نويسي جامعه طراحان ، توسعه دهندگان و دانشمندان رقابتي در جهان است. Topcoder ميزبان دو هفته برنامه هاي آنلاين برنامه نويسي رقابتي - معروف به SRM يا "مسابقات تك دور" - و همچنين مسابقات هفتگي در طراحي و توسعه گرافيك است.
11. Google Code JamGoogle Code Jam يك مسابقه برنامه نويسي بين المللي است كه توسط Google ميزباني و اداره مي شود. اين مسابقه شامل مجموعه اي از مشكلات الگوريتمي است كه بايد در مدت زمان معيني حل شوند. رقبا ممكن است از هر زبان برنامه نويسي و محيط توسعه براي به دست آوردن راه حل هاي خود استفاده كنند.

 12. LeetCode داور آنلاينLeetCode OJ بستري براي تهيه مصاحبه هاي كدگذاري فني است. از يك كتابخانه در حال گسترش با بيش از 190 سوال انتخاب كنيد ، كد بنويسيد و راه حل خود را ارسال كنيد تا ببينيد آيا آن را به درستي حل كرده ايد. پشتيباني از 9 زبان برنامه نويسي: C ، C ++ ، جاوا ، پايتون ، C#، جاوا اسكريپت ، Ruby ، ​​Bash ، MySQL.
اين باعث مي شود مهارت برنامه نويسي و برنامه نويسي شما با كمك اين وب سايت ها تقويت شود و همچنين فراموش نكنيد كه آن را با دوست برنامه نويس خود به اشتراك بگذاريد.
و اگر برنامه هاي افزايش مهارت هاي برنامه نويسي

مهارت برنامه نويسي مشابه ديگر و برنامه نويسي و برنامه نويسي مهارت هاي توسعه را مي شناسيد ، در زير نظر دهيد.

اشتباهات رايج برنامه نويسي

۲۰ بازديد

ما مي توانيم با اطمينان بگوييم كه زبان برنامه نويسي كه از نظر عيني بهتر از بقيه باشد وجود ندارد و قرار نيستخارج شدن. اشتباه رايج برنامه نويسي انتخاب زبان براي توسعه يك برنامه بستگي به نوع برنامه ، محيط محاسباتي كه در آن اجرا مي شود ، محيط برنامه نويسي كه داريم و به ويژه دانش برنامه نويس ، بستگي دارد.

 معمولاً توسعه دهنده زباني را انتخاب مي كند ، كه البته امكان توسعه و تسهيل نوع برنامه را در محيط خاص اما بر اساس دانش و ترجيحات شخصي او فراهم مي كند. 130 توسعه برنامه در محيط برنامه نويسي يك روش جستجوي م ، جستجوي دودويي ، در فصل بعدي مورد بحث قرار مي گيرد.

6.3 زبانهاي طبيعي و مصنوعي زبانهاي برنامه نويسي به گونه اي توسعه يافته اند كه برنامه نويس مي تواند دستوراتي را كه كامپيوتر بايد اجرا كند ، بدهد. يعني از آنها براي ارتباط انسان و ماشين استفاده مي شود ، درست مانند اشتباهات رايج برنامه نويسي زبان هاي طبيعي براي ارتباط انسان با انسان. زبانهاي برنامه نويسي كه زبانهاي مصنوعي هستند ،

از مفاهيم و اصول اوليه زبان شناسي پيروي مي كنند ، لمي كه به بررسي زبانهاي طبيعي مي پردازد. يك زبان با الفباي آن ، واژگان ، دستور زبان و در نهايت معناشناسي آن تعيين مي شود. الفباي يك زبان مجموعه اي از عناصر مورد استفاده زبان است.

به عنوان مثال ، زبان يوناني شامل عناصر زير است: حروف الفباي كوچك و بزرگ 48 ، يعني كاراكترها (A-Z و A-O) ، 10 رقم (0-9) و همه علائم نگارشي. به ترتيب ، زبان انگليسي شامل حروف الفباي انگليسي (AZ و a-z) و همچنين ارقام اشتباهات رايج برنامه نويسي و تمام علائم نگارشي مورد استفاده است.

واژگان واژگان شامل زير مجموعه اي از همه دنباله هايي است كه توسط عناصر الفبا ايجاد شده است ، كلماتي كه توسط زبان پذيرفته شده است. به عنوان مثال در زبان يوناني ترتيب حروف قابل قبول است زيرا يك كلمه است ، اما دنباله يك كلمه از زبان يوناني نيست ، بنابراين قابل قبول نيست.

دستور زبان گرامر شامل شكل رسمي يا گونه شناسي (تصادفي) و ايرانيان سايبر نحو (نحو) است. معمولي مجموعه اي از قوانين است كه فرم هايي را كه يك كلمه در آنها قابل قبول است تعريف مي كند. به عنوان مثال در زبان يوناني كلمات زبان اشتباهات رايج برنامه نويسي ، زبان ، زبانها قابل قبول هستند ، در حالي كه كلمه زبان قابل قبول نيست.

مقدمه اي بر برنامه نويسي 131 نحوي مجموعه قواعدي است كه قانوني بودن طرح بندي و ارتباط كلمات زبان را براي ايجاد جملات تعيين مي كند. انش نحو باعث ايجاد جملات صحيح در زبانهاي طبيعي مي شود در حالي كه در زبانهاي برنامه نويسي دستورات صحيح ايجاد مي شود.

فاهيم  معناشناسي مجموعه قواعدي است كه معناي كلمات و در ادامه عبارات و جملات به كار رفته در يك زبان را تعيين مي كند. ر زبانهاي برنامه نويسي كه زبانهاي مصنوعي هستند ، خالق زبان معناشناسي كلمات زبان را تعيين مي كند. فاوت زبانهاي طبيعي و مصنوعي

تفاوت اصلي بين زبانهاي طبيعي و مصنوعي توانايي آنها در تكامل است. زبانهاي طبيعي دائماً در حال تحول هستند ، كلمات جديد ايجاد مي شوند ، دستور زبان و نحو در طول زمان تغيير مي كند و اين به اين دليل است كه زبان براي ارتباط بين مردم استفاده مي شود ، كه بسته به فصول و محيط اجتماعي تغيير مي كند.

برعكس ، زبانهاي مصنوعي با ركود مشخص مي شوند ، زيرا آنها آگاهانه براي هدف خاصي ساخته شده اند. با اين حال ، زبان هاي برنامه نويسي اشتباهات رايج برنامه نويسي اغلب توسط سازندگان خود بهبود يافته و تغيير مي كنند تا نقاط ضعف را برطرف كنند يا طيف وسيعي از برنامه ها را پوشش دهند يا در نهايت پيشرفت هاي جديد را دنبال كنند.

 زبانهاي برنامه نويسي در سطح گويش (به عنوان مثال  6.4 تكنيك هاي طراحي برنامه از ابتداي ظهور رايانه ها ، تلاش هاي مستمري براي توسعه روش ها و تكنيك هاي برنامه نويسي انجام شده است ، كه ايجاد برنامه هاي ساده و زيبا را تضمين مي كند ،

تصوير هر زبان با الفباي آن ، واژگان ، دستور زبان و معناشناسي آن تعيين مي شود. 132 توسعه برنامه در محيط برنامه نويسي نوشتن و درك آنها آسان است تصوير برنامه ريزي سلسله مراتبي يا برنامه ريزي سلسله مراتبي از استراتژي تقسيم اشتباهات رايج برنامه نويسي مستمر مشكل به زيرمشكلات اشتباه كدنويسي استفاده مي كند

اشتباهات رايج برنامه نويسي

۱۸ بازديد

124 توسعه برنامه هاي كاربردي در محيط برنامه نويسي شكل 6.6 زبان در سال 1959 در ايجاد شد. اين يك زبان غير رويه اي است اشتباهات برنامه نويسي ر كه براي پردازش قرارداد در نظر  مقدمه اي بر برنامه نويسي 127 مزاياي زبانهاي سطح بالا از مزاياي زبانهاي برنامه نويسي سطح بالا نسبت به زبانهاي نمادين مي توان به موارد زير اشاره كرد:

طبيعي ترين و "انساني" ترين شيوه بيان مشكلات. برنامه هاي زبان سطح بالا به مشكلاتي كه حل مي كند نزديك تر است.مستقل از نوع رايانه. برنامه هاي به زبان سطح بالا را مي توان بر روي هر رايانه اي با كمي تبديل يا بدون تبديل اجرا كرد. قابليت حمل برنامه ها يك صلاحيت مهم است.

سهولت يادگيري و آموزش در نتيجه موارد قبلي. اشتباهات رايج برنامه نويسي تصحيح خطاها و نگهداري برنامه ها به زبان با كيفيت بالا كار بسيار ساده تري است. به طور كلي ، زبانهاي سطح بالا زمان و هزينه توليد برنامه هاي جديد را به ميزان قابل توجهي كاهش داده اند ، زيرا برنامه نويسان كمتري مي توانند برنامه هايي را كه در رايانه هاي بيشتري در زمان كمتري استفاده مي شوند ، توسعه دهند.

زبانهاي سطح بالا (زبانهاي نسل سوم) به دليل مزايايي كه دارند بسيار موفق بوده اند. با اين حال ، آنها فقط براي توسعه دهندگان هستند. كاربر رايانه قادر به ايجاد تغييرات در برنامه به منظور برآوردن نياز جديد نبود. با اين حال ، به تدريج ، اشتباهات رايج برنامه نويسي بسياري از زبانها به ابزارهاي برنامه نويسي مجهز شدند

كه جزئيات زيادي را از تكنيك هاي پياده سازي پنهان مي كند و با استفاده از آنها كاربر مي تواند مشكلات برنامه كوچك را به تنهايي حل كند. اين گرايش فزاينده براي پنهان كردن معماري سخت افزار و تكنيك برنامه نويسي منجر به ايجاد زبان هاي نسل چهارم شده است.

در اين زبانها كاربر رايانه اين توانايي را دارد كه نسبتاً راحت س خود را از سيستم بپرسد يا توسعه يابد 128 توسعه برنامه در محيط برنامه نويسي  اشتباهات رايج برنامه نويسي طبقه بندي زبانهاي برنامه نويسي همه زبان هاي برنامه نويسي كه تا به امروز توسعه يافته اند ، ايده هاي متفاوتي را در زمينه برنامه نويسي نشان مي دهند

 و هر كدام معمولاً براي دسته هاي خاصي از مشكلات مناسب تر هستند. اكثريت قريب به اتفاق زبانها به دسته زبانهاي رويه اي تعلق دارند. آنها همچنين به عنوان زبان هاي الگوريتمي شناخته مي شوند ، زيرا به گونه اي طراحي شده اند كه امكان پياده سازي الگوريتم ها را فراهم كنند. دسته هاي ديگر زبانهاي سطح بالا عبارتند از:

زبانهاي شي گرا زبانهاي كاربردي مانند  زبانهاي غير رويه اي به عنوان مثال آنها همچنين به عنوان زبانهاي سطح بسيار بالا مشخص مي شوند. پرسش از زبانها به عنوان مثال  طبقه بندي ديگر ممكن است بر اساس منطقه استفاده باشد. با اين معيار تشخيص مي دهيم:

از نظر تئوري از هر زبان عمومي مي توان براي حل هر مشكلي استفاده كرد. اما در عمل ، هر زباني طوري طراحي شده است كه به دسته اشتباهات رايج برنامه نويسي خاصي از مشكلات بهتر پاسخ دهد. آنها در موارد زير متمايز مي شوند: زبانهاي علم محور مانند فرترن زبانهاي تجاري گرا به عنوان مثال

لازم به ذكر است كه برخي از زبانها در هر دو زمينه قبلي ايرانيان سايبر به طور مساوي خوب عمل مي كنند. بيسيك ، پاسكال زبانهاي برنامه نويسي سيستم به عنوان مثال ج. زبانهاي هوش مصنوعي مانند زبانهاي هدف خاص اينها زبانهايي هستند كه در زمينه هاي كاربردي خاصي مانند در زمينه گرافيك كامپيوتري ، رباتيك ، طراحي مدار مجتمع ، سيستم هاي مديريت پايگاه داده ، آموزش كامپيوتر و غيره.

مقدمه اي بر برنامه نويسي 129 برنامه هايي كه اطلاعات را از پايگاه داده ها بازيابي مي كنند و نحوه نمايش دقيق اين اطلاعات را تعيين مي كنند ، مانند مثال زير. صوير اين پرس و جو پايگاه داده را جستجو مي كند و نام ، موقعيت و حقوق 20 كارمند را كه بيش از 3000 يورو درآمد دارند باز مي گرداند.

بهترين زبان برنامه نويسي كدام است؟ هزاران زبان در تاريخ برنامه نويسي توسعه يافته اند و چند صد در حال حاضر در حال استفاده هستند. زبانهايي مناسب براي توسعه برنامه هاي كاربردي خاص و ديگران مناسب براي استفاده عمومي وجود دارد. اشتباهات رايج برنامه نويسي  زبان هايي مناسب براي آموزش و زبان هاي ديگر براي توسعه برنامه هاي تجاري وجود دارد.

زبان هايي كه امكان توسعه آسان برنامه هاي كاربردي در محيط گرافيكي و ساير مواردي را كه از سيستم هاي موازي استفاده مي كنند ، ميسر مي سازد. زبانها و زبانهاي بسيار قدرتمند اما پيچيده اي وجود دارند كه پتانسيل زيادي ندارند ، اما يادگيري آنها ساده و آسان است. از برنامه نويس درخواست مي شود كه "بهترين" زبان را براي اشتباهات رايج برنامه نويسي پياده سازي اشتباه كدنويسي برنامه انتخاب كند.

آموزش رباتيك در خانه براي كودكان

۲۲ بازديد

aربهترين كيت ربات مبتدي براي بچه ها در خانه شما اين فرصت را خواهيد داشت كه در كلاس درس ، خارج از خانه ، در خانه ، در هر كجا و در هر فضا برخي از درس ها را بياموزيد آموزش رباتيك در خانه براي كودكان. فضاي باز فرصت يادگيري و كشف را براي كودكان فراهم مي كند ، اما آنها مي توانند در خانه ني

ز ياد بگيرند. چه راهي بهتر براي ترغيب آنها به تفكر و يادگيري چيزهاي ساده و پيچيده مانند ساخت ربات وجود دارد؟ اين به شما كمك مي كند تا مهارت هاي منطقي ، مكانيكي ، روباتيك و برنامه نويسي را توسعه دهيد. ما برخي از بهترين كيت هاي ربات مبتدي را براي كودكان در خانه بررسي مي كنيم.

چبهترين كيت ربات مبتدي براي بچه ها در خانه گر مي خواهيد فرزندان شما مشغول يادگيري در داخل خانه باشند ، مي توانيد از يك كيت روبات براي مدتي مشغول نگه داشتن آنها استفاده كنيد. آنها مجذو ب آموزش رباتيك در خانه براي كودكان آن خواهند شد و علاقه و علاقه خود را به علم و فناوري افزايش خواهند دا

د. عواملي كه هنگام خريد كيت روبات مبتدي براي كودكان بايد در نظر بگيريد شامل هزينه ، سهولت مونتاژ ، قابليت مانور ، كيفيت مواد ، اطمينان و قابليت مانور است. اينها برخي از بهترين كيت هاي ربات مبتدي براي كودكان در خانه هستند:

اگر مي خواهيد فرزندان شما از ساختمانهاي خلاقانه نامحدود لذت ببرند ، OT انتخاب خوبي است. آنها مي توانند صدها اثر را اختراع كنند كه برخي از آنها از آثار ارسالي كودكان الهام گرفته شده استT برنده افتخاري مسابقات كودكان است.

 سادگي و سرگرمي همه چيز است و براي مبتديان ، اين يك مقدمه عالي براي معماري و رباتيك است. آموزش رباتيك در خانه براي كودكان  ربات ساخته شده زنده است ، عملكرد موتور عقب كش را نشان مي دهد و چشم ها را روشن مي كند.  ربات گرافيتي 4M t تركيب كاملي از علم و هنر را به ارمغان مي آورد. يك كيت ربات ساده و مقرون به صرفه كه ايرانيان سايبر جمع آوري و ستفاده از آن آسان است.

اين ابزار جالب به بچه ها اين فرصت را مي دهد تا روباتيك ، مكانيك و ساختمان هاي اوليه را بياموزند. همچنين تعدادي درس هنر نيز برگزار خواهد شد. قطعات به صورت عنكبوت طراحي شده اند كه مي توانند در اشكال مختلف پيكربندي شوند تا الگوهاي مختلف را ترسيم كنند.

قوطي قلع 4M قوطي هاي قلع 4M مي توانند يادگيري روبات آموزش رباتيك در خانه براي كودكان  را در بر بگيرند و اهميت بازيافت را به كودكان بياموزند. اين يك كيت ساده و كم هزينه است كه بچه هاي شما آن را دوست خواهند داشت. آسان براي جمع آوري. با اين حال ، ممكن است فرزند شما براي انجام اين كار به كمك نياز داشته باشد. وقتي قطعات مونتاژ مي شوند ، تبديل به قوطي پياده روي و مهمان نوازي مي شود. روبات ها مي توانند بازوهاي كشسان و چشمان گوگلي داشته باشند.

از يادگيري با كيت ربات r لذت ببريد. آموزش رباتيك در خانه براي كودكان  اين كيت همه چيز درباره علم و فناوري است و الكترونيك كودكان ، روباتيك و برنامه نويسي اوليه آردوينو را آموزش مي دهد. آردوينو يك پلت فرم نمونه سازي الكترونيكي با استفاده آسان است. با استفاده از اين كيت مي توانيد يك چرخه سه چرخه يا يك مخزن نيمه مستقل بسازيد. فناوري نيز در نسخه كيت اعمال مي شود. ايجاد را مي توان با استفاده از مادون قرمز يا برنامه هاي تلفن آموزش رباتيك در خانه براي كودكان  و بلوتوث كنترل كرد.

 

آموزش رباتيك مبتدي

۲۴ بازديد

كه بيشترين مقدار را ارائه مي دهد [8]. اين تعريف همزمان با عملكرد پاداش است ، و اين است كه همه الگوريتم ها RL آن را دارد ، اما همه از آموزش رباتيك مبتدي  آن به طور يكسان استفاده نمي كنند. اين روش  به ويژه هنگامي كه فضاي حالت و حالت حالت داريد خوب كار مي كند.

اعمال محدود اگرچه ، يكي از معايب اصلي آن اين است كه مي تواند توليد كند نوسانات بزرگ در حين تمرين اين معمولاً به دليل اتفاق مي افتد 12 فصل 2. وضعيت هنر كه انتخاب هر اقدامي مي تواند به ميزان چشمگيري تغيير كند

تغيير دلخواه در مقادير برآورد شده توسط تابع مقدار [10].

شكل 2.2: تعريف كلي تابع مقدار [10] 2. رويكرد مبتني بر سياست. اين سياست رفتار نماينده را در هر ايالت تعريف مي كند ، يعني اين چيزي است كه تعيين مي كند آموزش رباتيك مبتدي  در چه اقدامي انجام شود هر لحظه بسته به وضعيت فعلي در اين حالت سياست (ها) π بهينه مي شود

مستقيماً ، بدون نگراني در مورد تابع مقدار. اگرچه ، در برخي موارد ، بله يك تابع مقدار براي بهينه سازي پارامترهاي خط مشي استفاده مي شود ، امااز آن براي انتخاب عملي كه بايد توسط عامل انجام شود [10] استفاده نمي شود. روشهاي مبتني بر سياست به نوبه خود به دو گروه تقسيم مي شوند: از يك سو ما سياستهاي قطعي داريم ، كه براي يك حالت هميشه عملكرد يكساني را برمي گردانند و معمولاً در محيط هاي قطعي مورد آموزش رباتيك مبتدي  استفاده قرار مي گيرند.

و از سوي ديگر ما سياستهاي تصادفي داريم كه نتيجه آن توزيع احتمالي مجموعه اقدامات ممكن براي هر ايالت است و معمولاً زماني استفاده مي شود كه عامل در يك محيط ناآشنا باشد [يازده] پيچيدگي اصلي اين روش در يافتن  ملكردي است كه ارزيابي مي كند به درستي چقدر از سياست استفاده مي شود 3. رويكرد مبتني بر مدل ، كه در آن محيط يك مدل است كه ما مي توانيم اصلاح كنيم نقطه ضعف اين مورد متفاوت است

نمايش مدل براي هر محيط ما بيشتر در اين مورد وارد نمي شويم تقريبي از آنجا كه در اين پروژه ما با هيچ الگوريتمي از اين كار نمي كنيم  نوع ، علاوه بر پيچيده تر براي درك. 2.5 يادگيري تقويت عميق 13 2.5 يادگيري تقويت عميق RL معمولي در محيط هايي كه فضاي حالت و مجموعه اقدامات احتمالي بسيار آموزش رباتيك مبتدي  بزرگ است. اين به اين دليل است كه نماينده بايد انجام دهد

يك اسكن طولاني تا زماني كه دانش كافي براي به دست آوردن نتيجه معقول را نداشته باشيد. به عنوان مثال ، در بازي شطرنج ، فضاي حالت محدود به تعداد مربع هاي روي تخته و قطعات هر بازيكن ، كه بسيار مقرون به صرفه است. با اين حال ، اكنون اجازه ايرانيان سايبر دهيد وظيفه اين پروژه ، يك محيط سه بعدي را بررسي كنيم

جايي كه فضاي حالت با تمام پيكربندي هاي ممكن تعريف مي شود كه a بازوي رباتيك مي تواند به علاوه تمام موقعيت هاي ممكن هدف برسد. آموزش رباتيك مبتدي  بديهي است كه در حالت دوم تعداد حالات و اقدامات به ميزان قابل توجهي است

بالاتر به عنوان راه حلي براي اين مشكل يادگيري تقويت عميق به نظر مي رسد (عميق يادگيري تقويتي) ، جايي كه شبكه هاي عصبي عميق lشبكه ها) براي رفع محدوديت هاي يادگيري تقويتي. در اين مورد، براي آموزش رباتيك مبتدي هر اقدام ممكن در حالت فعلي ، شبكه عصبي مسئول بازگشت است

تقريب پاداش تجمعي مورد انتظار مربوطهو در طول آموزش ، شبكه بايد ضرايبي را پيدا كند كه بيشترين عملكرد را با آن تقريب مي زند ورودي را به خروجي سيستم از طريق تعديل تكراري مرتبط مي كند [12]. در آغاز يادگيري تقويتي ، ضرايب شبكه عصبي به صورت تصادفي يا تصادفي آغاز مي شود. با استفاده از بازخورد از محيط ، شبكهنورون مي تواند از تفاوت بين پاداش مورد انتظار خود و پاداش استفاده كند

براي تنظيم وزنه ها و بهبود تفسير شما از چند حالته ، حقيقت اساسي است. آموزش رباتيك مبتدي اين حلقه بازخورد مشابه فرآيند انتشار مجدد در است يادگيري تحت نظارت. در حالي كه بايد توجه داشت كه پاداش بازگشت محيط ممكن است متغيرهاي ناشناخته متغير ، تأخير يا تحت تأثير قرار گيرد كه مي تواند نويز را به حلقه بازخورد وارد كند 

 

آموزش رباتيك مبتدي

۲۲ بازديد

معرفي اين پروژه به درك و توسعه تكنيك هاي مختلف مي پردازد يادگيري تقويتي و يادگيري تقويت عميق ، كه در آن عامل وجود دارد قادر به يادگيري وظايف از بازخورد آموزش رباتيك مبتدي به دست آمده از محيط در نتيجه از اقدامات آنها به طور خاص ، چالش آموزش بازوي روباتيك براي يادگيري اجرا است

مجموعه اي از وظايف با پيچيدگي متفاوت ، با استفاده از الگوريتم هاي مختلف يادگيري تقويتي (RL) و يادگيري تقويت عميق (). براي انجام اين كار ، ما از جعبه ابزار S- ، كه براي مطالعه استفاده از حالتهاي نمايندگي در الگوريتم هاي RL ايجاد شده است. در اين پروژه ما آزمايشات را انجام مي دهيم

استفاده از يادگيري تمام به انتها ، جايي كه عامل به طور مستقيم از آن ياد مي گيرد مشاهدات خام سنسورها (در مورد ما ، دوربين در اين كار ، انجام روش شناسي اي كه به ما امكان درك بهتر را مي دهد ، ضروري بوده است ويژگي هاي الگوريتم هاي تشكيل دهنده هنر ، و آن آنها در آزمايش ها استفاده مي شوند. آموزش رباتيك مبتدي به لطف اين تحقيقات قبلي ، اين امر امكان پذير بوده است

نتيجه گيري منطقي و موجه ، درك بهتر رفتار توسط هر الگوريتم نمايش داده مي شود. لازم به ذكر است كه براي اين نوع يادگيري نتايج خوبي به دست مي آيد تا زماني كه ربات "آنچه هست" ياد نگيرد ، بسياري از تكرارهاي كار ضروري است خوب است و چه چيزي اشتباه است ". به همين دليل آزمايشات در شبيه ساز انجام مي شود ،

زيرا از اين طريق مي توان سرعت محاسبه را افزايش داده و خطرات را كاهش داد تجربي ربات هاي صنعتي به عنوان تكامل ماشين آلات اتوماتيك متولد شدند معمولي ، با اين مزيت كه به راحتي با بسياري از وظايف سازگار مي شوند رسيدگي. روبات ها آموزش رباتيك مبتدي معمولاً به تكنسين يا مهندس متخصص نياز دارند

كه قبلاً هريك از مسيري را كه ربات بايد در طول آن طي كند ، تعريف مي كند وظيفه. اين واقعيت باعث مي شود كه قبل از هرگونه حداقل تغيير در فرآيند توليد ، برنامه ريزي مجدد مسيرها ضروري است يك ربات معمولاً مجهز به تعداد زيادي سنسور حضور ، سنسور ديد  و غيره همراه با سيگنالهاي ارتباطي كه به آن امكان تعامل با محيط خود را مي دهد. بدون با اين حال ، ايرانيان سايبر همان مشكل باقي مي ماند: به طور معمول ربات رفتار مي كند

نماينده اي كه فقط نسبت به آنچه براي او از پيش تعيين شده واكنش نشان مي دهد. بنابراين كمبودي وجود دارداز اهميت عمومي برخوردار است از سوي ديگر ، در زمينه تحقيقات ، هوش مصنوعي (AI) يكي از آموزش رباتيك مبتدي موارد زير است مناطقي كه امروزه بيشترين توسعه و پتانسيل را دارند. از زمان ظاهر شدن  () [1] ، يادگيري از طريق شبكه هاي عصبي عميق (عميق يادگيري) زمينه هاي بيشتري را براي كشف راه حل ها به كار مي گيرد

جايگزين و م moreثرتر از موارد فعلي است. در اين بخش ما به تئوري هوش مصنوعي و به ويژه يادگيري تقويتي با هدف باز كردن راه براي كاربردها مي پردازيم ربات هايي كه داراي اين نوع فناوري هستند. تكنيك هاي يادگيري تقويتي (RL) بر اساس برخي از اصول اساسي است كه ما در طول اين پروژه برجسته مي كنيم. دستيابي به سيستمي با قابليت انطباق و يادگيري مداوم ، كه اصلاح شود

مدل شما به طور خودكار هنگام آموزش رباتيك مبتدي مواجه شدن با شرايط جديد ، نه اين فقط اجازه مي دهد كه رباتيك در بخشهاي بيشتري از صنعت كاشته شود ، اما همچنين مي تواند گامي مهم در جهت استفاده از روباتيك در خارج از كشور باشد

است.

2.1 مقدمه اي بر هوش مصنوعي اول ، ما بايد منظور از هوش مصنوعي (AI) را روشن كنيم. يك عامل هوشمند قادر است محيط خود را درك كرده و از عملكردهاي شناختي معمولي انسانها مانند استدلال و راه حل ، استفاده كند. از مشكلات جديد به عبارت ديگر ، هوش مصنوعي توانايي a است براي تفسير صحيح داده هاي خارجي ، يادگيري از داده هاي گفته شده و استفاده از اين دانش براي دستيابي به وظايف و اهداف خاص از طريق آموزش رباتيك مبتدي سازگاري[2] در مورد RL ، نماينده با در نظر گرفتن اقدامات انجام شده را انتخاب مي كند يك هدف كوتاه مدت (كه به حداكثر رساندن شانس موفقيت شما يا پاداش) ، بدون از دست دادن هدف بلند مدت حل يك كار. 

برنامه نويسي كودكان و بچه ها

۲۲ بازديد

برنامه نويسي كودكان

 اول ، اين عادت اكتشاف است.

شايد اولين واكنش بسياري از والدين كه به برنامه نويسي اشاره مي كنند اين است: برنامه نويسي كودكان من نمي دانم چگونه اين كار را انجام دهم ، آيا بايد معلمي پيدا كنم كه به آن آموزش دهد؟ اما لطفاً براي يادگيري برنامه نويسي به اين ابزار نگاهي بيندازيد:

اين يك ساعت برنامه نويسي با موضوع "Minecraft" در code.org است. بلوك هاي كد را در مركز به منطقه كار مناسب بكشيد ، آنها را در دستورالعمل برنامه نويسي كودكان هاي كامل قرار دهيد ، و استيو را براي تكميل وظايف از سطح به سطح ديگر هدايت كنيد.

 

اين يك بازي لايت بات است. برنامه نويسي كودكان با چند دستورالعمل ساده ، مرد لامپ را به راه رفتن هدايت كنيد و لامپ را روشن كنيد. ساده به نظر مي رسد ، اما بسياري از مفاهيم برنامه نويسي ، حتي بيش از حد زياد ، در آن گنجانده شده است.

 

اين يكي ديگر از بازي هاي برنامه نويسي است ايرانيان سايبر كه توسط همان شركت توليد شده است. محتوا پيچيده تر است. اما براي كودكان ، يك راهنماي گام به گام دنبال كنيد ، از ساده ترين اجراي يك دستور برنامه نويسي كودكان در ابتدا ، تا لانه سازي بسيار پيچيده حلقه هاي چند لايه و قضاوت هاي مشروط ، درست مثل انجام يك بازي ، همه چيز بعد از سطح شكسته است.

اگر دفعه ديگر شنيديد كسي را به عنوان يك دوره ارتقا thinking تفكر برنامه نويسي قرار داده است ، لطفاً بخاطر بسپاريد: اين مطالب به بازي هاي فوق بستگي دارد ، به كودكان اجازه دهيد كاوش كنند آنها به طور قطع قادر به يادگيري خواهند بود.

 

رابط كاربري Scratch بسيار پيچيده تر است و عملكردهاي بسيار بيشتري دارد. در واقع ، Scratch با يك آموزش بسيار خوب همراه است ، شما مي توانيد آن را با كليك كردن روي "prompt" در منو ، كه محتواي سمت راست شكل زير است ، مشاهده كنيد. حيف است كه اين آموزش به زبان انگليسي است ، بنابراين كودك هنوز هم ممكن است به برخي از بزرگسالان كمك كند.

من قبلاً يك كلاس Scratch به بچه ها دادم و برنامه نويسي كودكان متوجه شدم كه محبوب ترين كاري كه كودكان انجام مي دهند اين است كه چيزها را به چيزهاي مختلف تغيير دهند ، از چند بلاك كد ديگر استفاده كنند يا تعداد فوق العاده / فوق العاده كوچكي را تنظيم كنند تا تأثير آن را ببينند.به عنوان مثال ، وقتي يك بازي مي سازيم ، ستاره ها بايد سه بار با ظهور فلش بزنند تا بازيكنان متوجه شوند. برنامه و جلوه اي كه من دادم به اين صورت است:

بچه ها فكر مي كردند كه چنين چشمك زن سريع بسيار سرگرم كننده اي است. گروهي از كودكان خنديدند و براي آزمايش آن به سمت رايانه هاي خود دويدند. كودك تيزبين از برنامه نويسي كودكان او مي پرسد كه چرا مي تواند همزمان دو ستاره را ببيند ، و كودكي كه داراي دانش وسيعي است به باقيمانده بصري آن پاسخ مي دهد.

 

سناريوهاي مشابه بسياري در كلاس وجود دارد. اغلب در پس سوال كودك از "سلام ، اين چيست ، بگذاريد امتحان كنم" مي تواند منجر به ليست طولاني سوالات شود: چرا اين اتفاق مي افتد؟ برنامه نويسي كودكان آيا با انتظارات شما سازگار است؟ اگر آن را به آن تغيير دهيد چه نوع تأثيري خواهد داشت؟ از اين عملكرد مي توان براي چه استفاده كرد؟

 

Scratch يك محيط امن تر است. بدترين حالت اين است كه برنامه را دوباره راه اندازي كنيد و دوباره شروع كنيد ، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه كودك شما مي تواند آن برنامه نويسي كودكان را جسورانه امتحان كند. نكته جالب اين است كه هر بار كه يك بلوك را كنار هم قرار مي دهيد ، مي توانيد كليك كنيد تا اجرا شود و فوراً اثر آن را ببينيد. اين فرايند اصلاح بازخورد بسيار سريع است ، بنابراين كودكان مي توانند به تنهايي خيلي راحت اكتشاف كنند.

بنابراين ، اولين نكته اي كه مي خواهم بيان كنم اين است: بازي هاي برنامه نويسي مانند lightbot و ابزار برنامه نويسي گرافيكي Scratch همه اسباب بازي هاي خوبي برنامه نويسي كودكان هستند كه كودكان مي توانند آنها را كشف كنند. سرود "من آن را امتحان خواهم كرد" گرانبهاترين اموزش كدنويسي بچه ها سرمايه اي است كه اين اسباب بازي ها مي تواند براي كودكان به ارمغان بياورد.

2. رياضيات را از طريق تجربه شخصي ياد بگيريد

بالاترين جايزه در صنعت رايانه جايزه تورينگ است. آلن كي برنده جايزه تورينگ 2003 يك سخنراني عالي در مورد TED دارد ايده اي قدرتمند درباره ايده ها. در برنامه نويسي كودكان اين سخنراني مي بينيد كه كودكان عادي 9 ساله با پخش نرم افزار بر روي رايانه هاي OLPC به مفهوم "شتاب" رسيده اند.

 

برنامه نويسي كودكان

۱۸ بازديد

برنامه نويسي كودكان

 وقتي بچه ها برنامه نويسي مي كنند چه چيزي مي آموزند 

در مورد برنامه نويسي ، انواع دوره هاي برنامه نويسي كودكان در بازار برنامه نويسي كودكان هميشه ابتدا اضطراب ايجاد مي كنند: "هوش مصنوعي در برنامه نويسي كودكان شرف جايگزيني انسان در مقياس وسيع است. اگر زبان براي كار با كامپيوتر را نمي دانيد ، چگونه مي توانيد جايگاه خود را در دنياي آينده؟ "

 

والدين با شنيدن اينكه مضطرب برنامه نويسي كودكان هستند ، عجله كردند تا در كلاسها به فرزندان خود گزارش دهند. انواع برنامه نويسي گرافيكي ، برنامه نويسي ربات ، كودكان بسيار سرگرم مي شوند و والدين از آن بسيار راضي هستند.

 

اما والدين منعكس نيز وجود دارند كه متوجه مي شوند كلاسهاي برنامه نويسي و كلاسهاي هنري زيادي وجود دارد كه به كودكان آموزش مي دهند تصاوير دلپذيري برنامه نويسي كودكان را ترسيم كنند. نكته اصلي داشتن نتايج زيباست كه مي تواند والدين را به ارسال دوستان خود بپيوندد. گفتن آن دشوار است. واضح است كه درك اينكه "تفكر برنامه نويسي" مورد حمايت موسسات آموزشي چيست دشوار است.

 

از يك طرف ، فكر مي كنم موسوم به "به اصطلاح برنامه نويسي" موسسات ايرانيان سايبر آموزشي چيز برنامه نويسي كودكان غيرمعمولي نيست و شما مي توانيد آن را در زندگي و حتي بدون شركت در يك كلاس برنامه نويسي ياد بگيريد. از طرف ديگر ، من بيش از 20 سال برنامه نوشتم و احساس عميق برنامه نويسي دارد. برنامه نويسي كودكان اين تأثيرات مثبتي در تفكر من دارد و فكر مي كنم واقعاً چيز خوبي براي كودكان است برنامه نويسي كودكان كه فرصت يادگيري برنامه نويسي را دارند. بنابراين امروز ، من مي خواهم با شما در ميان بگذارم كه چگونه والدين مي توانند به فرزندان خود در حالي كه مضطرب نيستند و كوركورانه دنبال نمي كنند ، از برنامه كودك تغذيه و شادي بگيرند.

 

اولين موردي است كه من از آموزش دخترم و از حدود 20 درس برنامه نويسي اسكرچ براي دخترانم در مدرسه مشاهده كردم: كودكان از برنامه نويسي چه مي آموزند؟سپس دوره هاي برنامه نويسي كودكان برخي از موسسات تجاري را مطالعه كردم و در مورد آن فكر كردم: كلاس برنامه نويسي بد چيست در آخر برنامه نويسي كودكان اموزش كدنويسي بچه ها ، برخي از پيشنهادات من در اينجا آمده است: آيا كودكان بايد برنامه نويسي را ياد بگيرند و چگونه؟

 

 

مشاهده من: آنچه كودكان مي توانند از طريق برنامه نويسي ياد بگيرند 

بگذاريد در مورد آنچه بچه ها برنامه نويسي كودكان مي توانند از طريق برنامه نويسي ياد بگيرند صحبت كنم. تبليغات بيشتر موسسات آموزشي برنامه نويسي همه در مورد "تفكر برنامه نويسي" صحبت مي كنند. من حدس مي زنم دو دليل وجود دارد: يكي اينكه اين اصطلاح راحت تر مي تواند والديني را كه برنامه نويسي را نمي برنامه نويسي كودكان فهمند فريب دهد ، و ديگري اين كه آموزش آن راحت تر است. شما بايد "اگر ... پس ... ديگر ... "/" به طور مكرر .. تا ... "در انتظار اظهارات كنترل مشروط ، مي توانيد ادعا كنيد كه فرزند شما بر تفكر برنامه نويسي تسلط دارد.

اما در حقيقت ، مهارت هايي كه كودكان مي توانند از طريق برنامه نويسي بهبود بخشند ، فراتر از برنامه ريزي است.

 

 

كدنويسي كودكان

۱۷ بازديد

از يك سو ، ما محققاني برنامه نويسي كودكان داريم كه بر اساس تحقيقات خود معتقدند كه مي توانند برنامه نويسي كودكان توجه داشته باشيد كه امروزه ما مي توانيم روي چيزي كه كودك شايسته ناميده مي شود حساب كنيم

نيازي به نگراني در مورد تاثير رسانه ها برنامه نويسي كودكان نيست. وقتي كودك مثلاً

انجام بازي هاي رايانه اي مانند بازي هاي ديگر - صرف نظر از محتواي بازي - است.

يك بازي كه بخشي از يك شبكه اجتماعي برنامه نويسي كودكان و فرهنگي در اطراف بازي هايي است كه آنها انجام مي دهند

كودكان شايسته در رشد خود از موارد مثبت استفاده مي كنند. و وقتي كودك خشونت را در تلويزيون مي بيند يا تبليغات كودك به او نشان داده مي شود ، تحت تأثير قرار نمي گيرد زيرا اين چيزها هستند

به بخشهاي طبيعي زندگي روزمره تبديل شود. قادر است از خود فاصله بگيرد.

از سوي ديگر ، ما مطالعاتي داريم كه نشان مي دهد برخي از كودكان اين بيماري را دارند

با تمركز بر طرف گيرنده رسانه ، در سالهاي اخير منتشر شده است

مجموعه اي از مطالعات در رابطه با تلويزيون كه نتيجه مي گيرد ما با "يكي" سروكار داريم

بيننده قوي "- كه در موقعيت  ايرانيان سايبر بيننده توليد معنا فعال است و آن

نه كودك و نه بزرگسال به طور قابل برنامه نويسي كودكان توجهي تحت تأثير قرار نمي گيرند. مفهوم "دن"

بيننده قوي را مي توان در مقابل مفهوم "كودك شايسته" در درون ديد

تحقيق درباره فرهنگ كودك الن وارتلا ، محقق رسانه اي آمريكا گفت:

اخيراً در كنفرانسي مبني بر تغيير الگوي تحقيقاتي برنامه نويسي كودكان كه با كودكان و رسانه ها كار مي كند ، تغيير كرده است. جايي كه نتيجه گيري در مرحله اوليه است

اين بدان معنا بود كه كودكان به شدت تحت تأثير رسانه ها بودند ، در سالهاي اخير نيز چنين بوده است

در مورد پارادايم "كودك قوي" صحبت كنيد ، جايي كه بسياري از مطالعات نشان داده اند كه كودك مي تواند بين داستان و واقعيت تمايز قائل شود و از محتواي رسانه انتقاد كند. الن وارتلا خواستار تحقيقي در اين زمينه شد

جايي در بين آن قرار دارد ، تحقيقي كه بر كودك به عنوان يك موجودات تمركز دارد ،

كساني كه نياز به حفاظت دارند ، بسته به i.a. سن ، اما اين نيز بايد مورد توجه قرار گيرد

به عنوان يك معامله گر مستقل و فردي جستجوگر. 4- تبليغات تلويزيوني چيست؟

با معرفي تلويزيون 2 در دانمارك در سال 1988 ، ما تبليغات تلويزيوني و كودكان و

جوانان پديده فرهنگي جديدي پيدا كردند برنامه نويسي كودكان كه به سرعت ياد گرفتند كه قدر آن را بدانند. حتي به طور كامل

كودكان خردسال شعارهاي تبليغاتي فعلي را در مهد برنامه نويسي كودك مي خوانند و هنگام برنامه نويسي كودكان ملاقات با محصولات در سوپرماركت ، آنها را مي شناسند.