چهارشنبه ۲۷ دی ۰۲

كتاب آموزش برنامه نويسي براي كودكان

۲ بازديد

شما به ke مسلط خواهيد شدy مفاهيمي كتاب آموزش برنامه نويسي براي كودكان  كه برنامه نويسان براي نوشتن كد نياز دارند – نه فقط در پايتون، بلكه در همه زبان هاي برنامه نويسي. دريابيد كه اشكالات، حلقه ها، پرچم ها، رشته ها و لاك پشت ها چيست. بياموزيد كه چگونه بازي نهايي را برنامه ريزي و طراحي كنيد، و سپس با آزمايش و اشكال زدايي آن را تا حد نابودي بازي كنيد.

اين كتاب خوب نوشته شده را دريافت كنيد كه به آساني قابل درك است، همراه با تصاويري زياد با دروس توصيفي كه به آرامي براي كودك شما ساخته مي شود. آن را از آمازون در زير بررسي كنيد:

10. كدنويسي كامپيوتر با جاوا اسكريپت

برنامه نويسي رايانه با  كتاب آموزش برنامه نويسي براي كودكان جاوا اسكريپت نحوه عملكرد جاوا اسكريپت را توضيح مي دهد و به بچه ها مي آموزد كه چگونه اقدامات كدنويسي را با دستورالعمل هاي واضح و گام به گام و هنر پيكسلي سرگرم كننده انجام دهند. خوانندگان همچنين با HTML و CSS آشنا مي شوند. نحوه ايجاد اشكال، الگوها و انيميشن هاي ساده را بيابيد. و نحوه ساخت صفحات وب، از جمله صفحات تعاملي را بيابيد.

همانطور كه تسلط بر زبان داراي مزاياي شناختي است، يادگيري كد مهارت هاي حل مسئله و تفكر انتزاعي را توسعه مي دهد. اين كتاب با تقسيم مفاهيم كليدي به بخش‌هاي قابل فهم، نقطه شروعي عالي براي درك رايانه و كد، يادگيري نحوه برنامه‌نويسي و تمرين زبان رايانه است. شامل كدنويسي در پايتون و كتاب آموزش برنامه نويسي براي كودكان  اسكرچ و نحوه استفاده از رايانه Raspberry Pi است.

اين كتاب كار بسيار بصري را دريافت كنيد و مهارت هاي برنامه نويسي اوليه را با استفاده از جاوا اسكريپت به شيوه اي آسان و قابل درك همراه با بسياري از تصاوير و درس هاي تشريحي ايجاد كنيد. يك هديه عالي براي بچه هاي راهنمايي و بالاتر. آن را از آمازون در زير سفارش دهيد:

نتايجي كه اظهار شده

ما آن را درك مي كنيم، يادگيري يك مهارت جديد به خصوص يك مهارت فني مانند برنامه نويسي مي تواند دلهره آور، ترسناك و چالش برانگيز باشد. بسياري قبل از  كتاب آموزش برنامه نويسي براي كودكان اينكه بتوانند از مزاياي كار سختي كه چنين مهارت هايي ارائه مي دهد، بهره مند شوند، شروع كردند و آن را كنار گذاشتند.

آنها شامل ايجاد چيزهاي جديد، حل مشكلات جديد، افزايش كارايي صنعتي و شركتي، تغيير زندگي مردم در ميان بسياري موارد ديگر است كه رضايت شخصي را به همراه دارد. اين آخرين وبلاگ از مجموعه سه قسمتي ما در مورد كودكان و كدنويسي است.

اكنون كه از روش‌هاي بسياري كه كودكان مي‌توانند از يادگيري مهارت‌هاي كدنويسي و ابزارها و منابع در دسترس براي شروع يادگيري بهره ببرند، مي‌دانيد، مي‌توانيد سفر توسعه وب آنها را با كتاب و ساير مطالب خواندن تكميل كنيد. در ادامه بخوانيد تا 15 كتابي را بيابيد كه مي‌توانند مقدمه‌اي ملايم يا الهام‌بخش بيشتري به همراه كسب مهارت‌هاي جديد فرزندتان ارائه كنند.

بچه ها چقدر زود مي توانند كدنويسي را ياد بگيرند؟

پاسخ ممكن است شما را شگفت كتاب آموزش برنامه نويسي براي كودكان  زده كند. اگر فرزند شما علاقه مند به الگوها و استعداد رياضيات است، ممكن است قبل از برداشتن كتاب فصل اول خود شروع به خواندن و نوشتن كد كند! كتاب‌هاي كدنويسي بي‌شماري براي بچه‌ها ذخيره شده و براي چيدن در كتابفروشي محلي شما آماده هستند. اما كدام قفسه ها را براي فرزندتان برداريد؟

مانند ساير رسانه ها، مانند فيلم ها و بازي ها، كتاب هاي برنامه نويسي كه براي فرزندتان انتخاب مي كنيد تا حد زيادي به سن او بستگي دارد. در اين مقاله، ما تعدادي از بهترين كتاب‌هاي برنامه‌نويسي را براي بچه‌ها در گروه‌هاي سني مختلف بررسي مي‌كنيم و مهارت‌ها و قابليت‌هايي را كه مي‌توانيد انتظار داشته  كتاب آموزش برنامه نويسي براي كودكان باشيد فرزندتان از هر كدام به دست بياورد، يادداشت مي‌كنيم.

اما صبر كنيد، ممكن است بپرسيد، آيا آموزش كدنويسي به يك دانش‌آموز دبستاني واقعاً فايده‌اي دارد؟ آيا بچه ها نبايد مهارت هاي برنامه نويسي را در كالج يا در ابتداي دبيرستان بياموزند؟

خوب، آنها مي توانند. اما ممكن است بخواهيد فرزندتان را تشويق كنيد تا مهارت هاي برنامه نويسي كامپيوتر را زودتر بياموزد. تحقيقات نشان مي‌دهد كتاب آموزش برنامه نويسي براي كودكان  كه براي شروع سريع آموزش كدنويسي كودك، مزاياي فوق‌العاده‌اي وجود دارد، زيرا برنامه‌نويسي كامپيوتري مي‌تواند به دانش‌آموزان جوان كمك كند تا مهارت‌هاي تفكر بالاتر و الگوريتمي حل مسئله خود را توسعه دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد