صفر تا صد كلاس برنامه نويسي

كدنويسي براي نوجوانان

چهارشنبه ۲۷ دی ۰۲

صفر تا صد كلاس برنامه نويسي

۱ بازديد

همچنين مانند كتابي دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي است كه آرزو مي‌كردم وقتي براي اولين بار برنامه‌نويسي را شروع كردم وجود داشته باشد - تركيبي از مقالات مجله كه به من كدنويسي را آموخت و خرد (يا نه) سي و چند سال انجام اين كار را به من اعطا كرد. اميدوارم براي نوجوان علاقه‌مندي كه اولين قدم‌هاي خود را براي هك كردن برداشته است، به همان اندازه كه فارغ‌التحصيلان دانشگاه مجهز به نظريه‌هاي دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي فراوان هستند، اما به دنبال بينش عملي هستند، خواندني باشد.

 

همچنين به طور كلي يك كتاب در مورد خواندن و نوشتن كد، و در مورد بسياري از زمينه هاي محاسباتي است كه من را مجذوب دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي خود مي كند. شايد آنها شما را نيز مجذوب خود كنند!

 

يكي از چيزهايي كه اين يك كتاب حرفه اي نيست، منظورم اين است كه به توسعه دهنده حرفه اي كمك مي كند تا به سرعت دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي از يك زبان برنامه نويسي ديگر به Go منتقل شود. تعداد زيادي از آنها در حال چاپ هستند كه توسط معلمان بسيار بهتر از من نوشته شده است. در عوض، هدف من در اين متن ارائه كاوش عميق‌تر در مورد موضوعاتي است كه به آن‌ها علاقه‌مندم از طريق دريچه Go، آموزش دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي زبان تقريباً به عنوان يك فكر بعدي.

 

سبك آموزشي بسيار ساده و قديمي است: كد بنويسيد، كد را توضيح دهيد، كد را تغيير دهيد، تغييرات را توضيح دهيد، در صورت دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي لزوم تكرار كنيد. در طول راه، من تمام تلاشم را خواهم كرد تا توضيح دهم كه هر نمونه در تلاش است به چه چيزي دست يابد، و تفكري كه آن را به سمت شكل نهايي خود تكامل مي دهد.

 

هر فصل حول يك وظيفه برنامه نويسي خاص ساخته شده است كه من از آن براي نشان دادن چگونگي استفاده از ويژگي هاي مختلف زبان Go و همچنين به اشتراك گذاشتن بسياري از چيزهايي كه در طي چندين دهه كدنويسي ياد گرفته ام استفاده مي كنم. برخي از اين وظايف برنامه نويسي ممكن است به طرز فريبنده اي ساده دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي به نظر برسند، برخي ديگر كاملاً بي ربط به زندگي يك توسعه دهنده تجاري. من قصد دارم شما را از هر دو مفهوم محروم كنم، در عين حال اين را يك دفترچه يادداشت هكر نگه دارم: بسته به ديدگاه شما، اين يا دفترچه اي از تجربيات انجام شده و حفره هاي خرگوش در جستجوي دانش است، يا ترسناكي از باطني و غيرقابل بيان. بي وجدان

 

اگر انتخاب موضوع گاهي عجيب دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي و غريب به نظر مي رسد، به ياد داشته باشيد كه مخاطب هدف من خود نوجوان من است، چشمان پرستاره خميده و بي اطلاع از يك ميكرو 8 بيتي، نه ديواي رمز چهل و چند ساله اي كه از آن به بعد تبديل شده ام. خود نوجوان من هيچ چيز در مورد خواندن كد، آزمايش دوره آموزش صفر تا صد كلاس برنامه نويسي، بازآفريني، روش علمي، سبك كدنويسي تميز يا نظريه دانشگاهي نمي دانست.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد