آموزش برنامه نويسي صفر تا صد

كدنويسي براي نوجوانان

سه شنبه ۲۶ دی ۰۲

آموزش برنامه نويسي صفر تا صد

۳۴ بازديد

هنوز

شما شروع به آموزش برنامه نويسي صفر تا صد آموزش نشستن به توله سگ خود كرديد ، اما او اين كار را براي مدت طولاني انجام نمي دهد ، و بيشتر اوقات اين كار را فقط براي كسب لذت انجام مي دهد. حالا ، شما بايد او را آموزش دهيد تا در يك مكان بماند.

 

بعد از اين كه حيوان خانگي خود را مجبور كرديد آموزش برنامه نويسي صفر تا صد بنشيند ، دست خود را جلوي صورت او بگذاريد و به او دستور دهيد: "مكس ، بمان".

به آرامي بپيچيد و جلوي او برويد.

اگر توله سگ شما بلند شد ، به فرمان "نشسته" برگرديد.

پس از چند ثانيه ، با آرامش به او تبريك بگوييد و بگوييد "خوب". بگذاريد بالا بيايد.اين كار را تا زماني كه حيوان خانگي شما به مدت طولاني نشسته است تكرار كنيد.

حالا سعي كنيد يك يا دو مرحله آموزش برنامه نويسي صفر تا صد به عقب برگرديد. اگر او شما را دنبال كرد ، از نو شروع كنيد و به تدريج فاصله را افزايش دهيد.

اين كار را تا چند قدم دورتر انجام دهيد ، در حالي كه حيوان خانگي شما نشسته است.

به ياد داشته باشيد ايرانيان سايبر كه به او تبريك مي گوييد ، اما با آرامش. اشتياق بيش از حد او را هيجان زده مي كند و نشستن را براي او دشوار آموزش برنامه نويسي صفر تا صد مي كند.

نزديك شدن

كار را با سگي كه در مقابل شما ايستاده است شروع كنيد. يك دست خود را به طرف ديگر بكشيد ، طوري كه موازي كف زمين باشد ، در حالي كه يك تكه كوكي در دست داريد.

 

 بازوي خود را جلو بياوريد ، تا دست خود را تا شانه مخالف بالا بياوريد. در ابتدا ، اين كار را به آرامي انجام دهيد ، كوكي را روي بيني سگ بچرخانيد و در همان زمان ، "اينجا" را بگوييد و چند قدم به عقب برداريد. وقتي سگ آموزش برنامه نويسي صفر تا صد نزديك شد ، به او تبريك بگوييد و شيريني را به او بدهيد.

 

برنامه هاي روتين براي T U DOG

از آنجا كه سگ ها حيوانات معمولي هستند ، برنامه ها بسيار مهم هستند. شما بايد زمان تغذيه سگ خود ، زمان ورزش و زمان رهاسازي كلاس برنامه نويسي صفر تا صد او را براي تخليه بار برنامه ريزي كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.