آموزش برنامه نويسي صفر تا صد

كدنويسي براي نوجوانان

سه شنبه ۰۳ بهمن ۰۲

آموزش برنامه نويسي صفر تا صد

۳۱ بازديد

علائم دستي آموزش

آموزش سيگنال هاي دستي آموزش برنامه نويسي صفر تا صد براي سگ ها آسان و يادگيري آنها آسان است. تنها چيزي كه براي شروع نياز داريد چند كوكي است. روشهاي زيادي براي آموزش سيگنالهاي دستي وجود دارد. در اينجا يكي از آن روش ها آمده است.

 

اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه سگ خود را وادار كنيد تا يك حركت را با دستورات شفاهي شما مرتبط كند. موارد زير برخي هستند. آموزش برنامه نويسي صفر تا صد از آنجا ، فقط موضوع تكرار است.

 

فرض كنيد سگ شما از قبل ارتباط بين فرمان شفاهي ("نشستن") و عملي را كه مي خواهيد انجام دهد (بنشينيد) مي داند. حالا شما بايد يك ارتباط جديد بين يك سيگنال دست ناشناخته ، فرمان شفاهي و عملي كه حيوان از قبل مي داند ايجاد كنيد.

براي شروع ، فرمان شفاهي را با يك سيگنال دستي مطابقت دهيد (براي نمونه هاي سيگنال هاي رايج دست آموزش برنامه نويسي صفر تا صد به تصوير زير مراجعه كنيد).

 وقتي سگ اقدام صحيحي انجام داد ، اين رفتار را با يك كوكي تقويت كنيد. شما بايد اين كار را هر چند بار كه لازم است تكرار كنيد تا مطمئن شويد حيوان خانگي شما ارتباط را درك مي كند.

 

همچنان كه از كوكي استفاده مي كنيد ، به تدريج فرمان شفاهي را حذف كنيد. براي مدتي مي توانيد از دستور شفاهي و فرمان ايرانيان سايبر حركت در نيمي از زمان و فقط دستور حركت در نيمي ديگر استفاده كنيد.

 

هنگامي كه حيوان خانگي شما آموخت كه با دادن يك كوكي آموزش برنامه نويسي صفر تا صد به يك فرمان حركتي واكنش نشان دهد ، حذف آن را به تدريج شروع كنيد. به زودي سگ شما مي نشيند ، دراز مي كشد يا با يك حركت دست شما نزديك مي شود.

 

احساس كنيد

كار را با سگي كه در مقابل شما ايستاده است شروع كنيد. با يك تكه كوكي در دست ، بازوي خود را به آرامي آموزش برنامه نويسي صفر تا صد بالا بياوريد و آن را در آرنج خم كنيد ، انگار قرار است چيزي پرتاب كنيد.

 به آرامي برويد ، كوكي را از نزديك بيني سگ عبور دهيد و در همان زمان ، "نشسته" را بگوييد. در لحظه اي كه مي گوييد "نشسته" ، مجبور شويد بيني خود را بلند كند. وقتي مي نشيند ، به او تبريك بگوييد و شيريني را به او بدهيد.

تكيه دادن

با سگي كه روبروي شما نشسته است شروع كنيد. كلاس برنامه نويسي صفر تا صد دست خود را بالاي سر خود قرار دهيد ، يك تكه كوكي را در دست بگيريد و سپس دست خود را با بازوي كشيده پايين بياوريد تا در كنار شما قرار گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.