آموزش كامپيوتر كودكان

كدنويسي براي نوجوانان

پنجشنبه ۲۸ دی ۰۲

آموزش كامپيوتر كودكان

۵۲ بازديد

علاوه بر همه اينها ، بازي هاي رايانه اي كه به طور تصادفي توليد مي شوند و بدون انتخاب آنها خريداري آموزش كامپيوتر كودكان  مي شوند ، در حال تبديل شدن به يك مشكل گسترده در حال حاضر هستند.

 در اين بازي هاي رايانه اي ، كه بدون نظارت دولت ، به ويژه كشتن مردم و روابط مختلف جنسي تهيه مي شود ، اين بازي ها تأثير بسيار منفي بر كودكان و نوجوانان دارد.

 

 بازي هاي اينترنتي و رايانه اي مي تواند با توانايي هاي بازي ذاتي جوانان و كودكان باعث اعتياد شود و گرايش آنها به رابطه جنسي باز بلوغ جرايم را فراهم مي كند.

 مطالعات تأكيد كرده اند كه افزايش رفتارهاي پرخطر جنسي و وخامت سازگاري اجتماعي نوجوانان با استفاده آموزش كامپيوتر كودكان  از اينترنت وجود دارد

. دسترسي كنترل نشده و ناخودآگاه به سايت هاي غيرقانوني ، كه ممكن است بر رشد جنسي تأثير منفي بگذارد ، مسئله مهمي است كه كودكان ، جوانان و بنابراين جامعه را تهديد مي كند.

 

 نوجواني دوره پيچيده اي است كه در آن س questionsالات اساسي جوانان هويت آنها را تشكيل مي دهد ، اهداف آنها را براي آينده تعيين مي كند

، كساني كه براي آنها مهم و ارزشمند هستند ، روابطشان با ديگران چگونه خواهد بود ، چگونه دوستي هاي ايرانيان سايبر خود را حفظ مي كنند و در كدام مسير قرار مي گيرند. در زندگي آنها دنبال خواهد شد

 

در اين دوره ، جوانان مي خواهند از استقلال خود استفاده كنند آموزش كامپيوتر كودكان و جدا از خانواده تصميم بگيرند و در مديريت و حفظ احساسات خود مشكل دارند.

 به همين دليل ، اطلاعات به دست آمده در محيط مجازي و روابطي كه فرد جوان تجربه مي كند ، بر امنيت و رشد طبيعي جوان در يادگيري دنياي واقعي و شكل گيري هويت او تأثير منفي مي گذارد.

 

 دانش و بلوغي كه از خانواده و محيط كسب خواهد كرد جايگزين روابطي مي شود كه در محيط مجازي برقرار مي كند. يكي ديگر از جنبه هاي منفي بازي هاي رايانه اي اين ديدگاه است كه استفاده از اينترنت و بازي هاي رايانه اي باعث افزايش ترشح دوپامين در مغز و بدتر شدن عملكردهاي شناختي مي شود.

 مشخص شده است كه كودكاني كه زمان زيادي را مقابل كامپيوتر مي گذرانند ، افزايش فعاليت دوپامينرژيك آموزش كامپيوتر كودكان گيجگاهي دارند و اين كودكان داراي معيارهاي اختلال بيش فعالي هستند.

 

در تحقيقي كه بر روي 535 دانش آموز با ميانگين سني 11 سال انجام شد ، مشخص شد كه 9/14 درصد دانش آموزان از معيارهاي اعتياد به اينترنت برخوردار بوده و همچنين معيارهاي اختلال بيش فعالي را دارند. آموزش رايانه كودكان با اين حال ، اين واقعيت نيز وجود دارد آموزش كامپيوتر كودكان كه منشأ اين مشكل رايانه نيست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.