آموزش كامپيوتر كودكان

كدنويسي براي نوجوانان

پنجشنبه ۲۸ دی ۰۲

آموزش كامپيوتر كودكان

۵۷ بازديد

، فراهم كند. استفاده از فن آوري براي كمك به كودكان در ذخيره تصاوير ، داستان ها و ساير فعاليت هاي كلاس آموزش كامپيوتر كودكان براي به اشتراك گذاشتن با خانواده هايشان ، به بخشي از اجتماع تبديل مي شود.

استفاده از رايانه بايد بيش از سرگرمي باشد و خودتنظيمي احساسات را تقويت كند و مهارت هاي حل مسئله را گسترش دهد. كمي سازي با استفاده از فناوري رايانه به راحتي آسان است. در اين زمينه صلاحيت در رايانه براي حل مسائل رياضي ، مسائل موقعيتي و توسعه واژگان كاملاً آسان است.

 

برخي از رويكردهاي رايانه اي در آموزش و پرورش در اوايل دوره ابتدايي تأكيد كافي بر آموزش قبل از كامپيوتر مانند بازي تظاهر ، فعاليت در فضاي آموزش كامپيوتر كودكان باز و بازي فعال در داخل كلاس ندارند.

 

بهترين راه براي تسهيل معاشرت با رايانه از طريق بازي هاي تعاملي يا بازي مشترك حاصل مي شود كه در آن دانش ايرانيان سايبر آموزان در برابر يكديگر يا در برابر معلمان يا اعضاي خانواده خود بازي مي كنند.

 به همين ترتيب ، مي توان بازي هاي ديجيتالي را با جزئيات بيشتري نسبت به بازي هاي روميزي ساده ساخت ، زيرا كامپيوتر مي تواند يادگيري خود اصلاح آموزش كامپيوتر كودكان را ايجاد كند.

يكي از قوي ترين تأثيرات مثبت فناوري اين است كه معلمان مي توانند ارتباطات بين مدرسه و خانه را مستحكم تر كنند. فناوري رايانه هزينه تعامل تقريباً محتاطانه با والدين و خانواده را بسيار كاهش مي دهد

يخ زدن به طور مستقيم به عقب و جلو با معلمان به صورت الكترونيكي به آنها كمك مي كند تا از نظر والدين به آنچه كودكان از مدرسه نياز دارند ، ادامه دهند.

 

اين يكي از اندك مزاياي شناخته شده فناوري در كلاس است: يعني توانايي در خانه و مدرسه براي ايجاد آموزش كامپيوتر كودكان روابط بسيار قوي تر و كاهش هزينه هاي ارتباطي با استفاده از منابع آنلاين.

 

گزارش به خوبي خلاصه اين پيوند ارتباطات مدرسه در خانه است:

"به همين ترتيب ، والدين و خانواده ها مي توانند با استفاده از فن آوري س questionsالاتي بپرسند ، به مشورت بپردازند ، اطلاعاتي راجع آموزش رايانه كودكان به فرزندشان به اشتراك بگذارند ، در برنامه آكادميك و تجربيات فرزندشان در آنجا بيشتر احساس آموزش كامپيوتر كودكان كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.