كلاس رباتيك كودكان

كدنويسي براي نوجوانان

سه شنبه ۰۳ بهمن ۰۲

كلاس رباتيك كودكان

۶۳ بازديد

آيا ربات مي تواند به جاي معلم برود؟

با آغاز قرن بيست و يكم ، پيشرفت كلاس رباتيك كودكان سريع و بي سابقه رباتيك و هوش مصنوعي منجر به افزايش اعتماد به ربات در انجام بسياري كلاس رباتيك كودكان از وظايف در زمينه هاي مختلف شد. ربات ها در حال حاضر جايگزين انسان در بسياري از مشاغل در زمينه هاي مختلف شده اند. اين امر بسياري از كارشناسان و متخصصان را بر آن داشت تا انتظار داشته باشند ربات ها در آينده در سناريوهاي تاريك ، كه توسط رمان ها و فيلم هاي علمي تخيلي تقويت مي شوند ، بر انسان تسلط پيدا كنند.

فارغ از اين پيش بيني هاي داستان كلاس رباتيك كودكان هاي علمي ، دانشمندان و محققان چندين سوال علمي جامع راجع به استفاده از روبات در بسياري از زمينه ها مي پرسند و سعي مي كنند آينده را پيش بيني كنند.

يك تيم تحقيقاتي سعي كردند به اين س answerال پاسخ دهند: آيا ربات ها مي توانند جاي انسان را در آموزش بگيرند؟ اين از طريق مطالعه اي است كه اخيراً در مجله Science Robotics درباره استفاده از ربات ها در آموزش و اثربخشي آن منتشر شده است.

اين تيم متشكل از محققاني از دانشگاه هاي گنت ايرانيان سايبر در بلژيك ، پليموث در انگلستان ، ييل در ايالات متحده آمريكا و تسوكوبا در ژاپن ، نحوه استفاده از كلاس رباتيك كودكان روبات ها در آموزش و ميزان تعامل اجتماعي با دانشجويان را بررسي كردند.

نتايج اين مطالعه نشان داد كه با بررسي نتايج بيش از 100 تحقيق و مطالعه كه اخيراً در اين زمينه انجام شده است ، استفاده از به اصطلاح ربات اجتماعي در كلاس رباتيك كودكان آموزش و تدريس با چالش هاي بسياري روبرو است.

به اين نتيجه رسيد كه اگرچه ربات هاي اجتماعي نقش فعالي در روند آموزش دارند ، اما در محدوده محدودي است و به برخي از موضوعات محدود مي شود. قادر به آموزش بسياري از موضوعات دانشگاهي به همان اندازه موثر نيست.

اين مطالعه تأكيد مي كند كه نقش م robثر ربات هاي اجتماعي كلاس رباتيك كودكان در تدريس با توانايي هاي فعلي خود محدود به آموزش زبان ها و رياضيات ، به ويژه در موضوعات خاص مانند كلمات ، قراردادها ، نوشتن و اعداد اول است و آنها فقط كلاس رباتيك بچه ها مي توانند نقش م contribثر داشته باشند. در آموزش كودكان و دانش آموزان و افزايش اثربخشي نتايج فرايند آموزشي.

احتمالات هنوز محدود است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.