آموزشي برنامه نويسي نوجوانان

كدنويسي براي نوجوانان

سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۴

آموزشي برنامه نويسي نوجوانان

۷۹ بازديد

ترفندهاي آموزشي كه آنها از پيشرفت حرفه اي تابستان آموخته اند آموزشي برنامه نويسي نوجوانان، و با افتخار كلاس هاي منظم و تزئين شده خود را به نمايش مي گذارند.

اما پايان سال تحصيلي 2019-2020 به طور ناگهاني و بدون داشتن نقشه راه آموزشي در ماه مارس به پايان رسيد و مدارس را در مورد مسيري كه بايد دنبال كنيم ناامن و ناراحت مي كند. و در آغاز سال تحصيلي 2020-2021 ، مربيان هنوز گم شده بودند و براي هدايت آنها در مسير درست به GPS احتياج داشتند. ما هيچ تفاوتي با ساير مناطق K-12 در كشور نداشتيم ، تابستان ما منتظر بود تا بخشي از وضوح منطقه ما ، كه منتظر بود از بخشهاي آموزش و پرورش ايالتي و محلي ما بشنود ، علاوه بر بازيكنان جديد در بازي ، گروه بهداشت و مراكز كنترل و پيشگيري از بيماريها (CDC). ما در حال دريافت اطلاعات محدود و غالباً گيج كننده از هر بخش بوديم اما سرانجام ، راهنمايي لازم را براي بازگشت به مدرسه دريافت كرديم. ما در مورد شكل ظاهري دستورالعمل هنوز شك داشتيم. سپس سرانجام فهميديم كه سال تحصيلي 2020-2021 با آموزش دانش آموزان در قالب كاملاً مجازي آغاز مي شود. دستورالعمل مجازي براي ما بدان معني است كه مربيان مي توانند ايرانيان سايبر از يك مكان دور با كامپيوتر و تجهيزات ويدئويي ، در خانه يا در ساختمان اختصاص داده شده شما آموزش دهند. براي برخي از مربيان ، آنها به طور دائمي مأمور شدند كه بر اساس درخواست و تأييد منطقه ، كل سال تحصيلي را تدريس كنند

 

آماده سازي به روش كاملاً جديد

بنابراين ، چيزهاي زيادي وجود دارد كه بايد آماده شود تا اين قالب يادگيري مجازي از زمين خارج شود. دوربين هاي مدارك يا وب كم و صفحه نمايش هاي هوشمند براي آموزش دروس به ما ارائه شده است. Chromebook® به ما پيشنهاد شد اما بيشتر اين ماشين ها به خانواده هايي كه به فناوري يك يا چند كودك در منطقه احتياج داشتند وام داده شد. ما اين فرصت را داشتيم تا براي جمع آوري و سازماندهي منابع آموزشي خود از ساختمانهاي خود بازديد كنيم. همكاران و دپارتمان هاي دانشگاهي يكديگر را در استفاده از Google Classroom® ، Google Meets® ، برنامه درسي جديد و سيستم هاي مديريت يادگيري كه ما در ابتداي اجراي برنامه آموزش داده ايم ، آموزش داده اند.

 

سال تحصيلي. اين درك كاملي از همه چيز توسط مربيان نبود اما براي شروع كار در پاييز كافي بود.

 

مانند بسياري از مناطق مدرسه ، مناطق ما نيز براي برقراري ارتباط ابتدا با دانش آموزان ما و اجازه دادن به آنها چهره هاي آشنا را وارد عمل كردند. بنابراين ، دانش آموزان به سرعت ياد گرفتند كه چگونه به Chromebooks مسلط شوند ، اطلاعات حساب دانشجويي را وارد كنند و به خانواده هاي خود دوره خرابي استفاده از Google Classroom® ، Google Meets® و چند ابزار ديگر را بدهند. همانطور كه مربيان مي دانستند اين شروع تغيير روش تحليلي و آموزشي قبلي ما به يك محيط آنلاين است كه بعضي از مربيان از آن راحت بودند و برخي ديگر نه.

به معناي واقعي كلمه همه به آموزش نياز دارند

كار آموزش خانواده ها و دانش آموزان براي استفاده از همه اين فن آوري ، علاوه بر اينكه به آنها كمك مي كند تا كارهاي روزمره مدرسه را درك كنند ، منحني يادگيري نيز داشت. ما والدين ، ​​مادربزرگ ها و مادربزرگ ها ، مهد كودك ها و حتي گروه هاي كوچك يادگيري دانش آموزان تحت نظارت همسايگان در طول روز مدرسه داشتيم كه به دانش آموزان كمك فوايد آموزش برنامه نويسي مي كردند از اين تجربه يادگيري مجازي استفاده كنند. مربيان دستورالعمل هاي الكترونيكي يا صفحات وب را ايجاد كردند ، دستورالعمل هاي آنلاين زنده را ارائه دادند

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.