آموزش برنامه نويسي نوجوانان

كدنويسي براي نوجوانان

شنبه ۰۵ اسفند ۰۲

آموزش برنامه نويسي نوجوانان

۸۶ بازديد

5 وب سايت برتر كه آموزش كدنويسي از ابتدا را ارائه مي دهند(1) 

برنامه نويسي يادگيري به لطف در دسترس بودن بسياري از منابع يادگيري آنلاين و در دسترس بودن تعداد زيادي از وب سايت ها كه به شما مهارت آموزش برنامه نويسي نوجوانان امكان مي دهد به راحتي از ابتدا كد نويسي كنيد ، در دسترس همه قرار گرفته است. علاوه بر صرفه جويي در هزينه كار در برخي از پروژه هاي نرم افزاري ساده علاوه بر توانايي راه اندازي استارتاپي كه به دانش برنامه نويسي و مزاياي حاصل از يادگيري برنامه نويسي نياز دارد ، همچنين انتخاب يا بكارگيري افراد مناسب براي كار در پروژه هاي شما ، اعم از سايت ، برنامه وب يا برنامه تلفن علاوه بر نظارت بر اتمام كار ، و سرانجام مي توانيد شروع به يادگيري برنامه نويسي از ابتدا به عنوان گامي در حرفه اي شدن اين زمينه كنيد كه در آن فرصت هاي شغلي عالي وجود دارد ، چه در مشاغل ثابت و چه در مشاغل آزاد.

در مقاله قبلي ، ما در مورد 10 سايت صحبت كرديم كه برنامه نويسي يادگيري را از ابتدا براي مبتديان ارائه مي دهند ، اما حقيقت اين است كه بسياري از سايت هاي متمايز ديگر وجود دارد كه برنامه نويسي يادگيري را از ابتدا به روشي آسان و تعاملي ارائه مي دهند ، كه ما آنها را براي شما مرور مي كنيم خطوط زير

1-Harvard University’s CS50 class

اين دوره رايگان مقدمه اي در زمينه علوم كامپيوتر از دانشگاه هاروارد است و شامل تمركز بر يادگيري HTML ، زبان هاي برنامه نويسي C ، JavaScript ، SQL و CSS مي باشد.همچنين آموزش نحوه تفكر منطقي و درك الگوريتم ها و چگونگي حل مشكلات برنامه نويسي را ارائه مي دهد. پس از اتمام موفقيت آميز دوره ، دانشجو (كارآموز) مي تواند براي دريافت گواهي محضري 90 دلار بپردازد.

2- برنامه نويسي را با آكادمي Hsoub بياموزيد 

آكادمي Hsoub دوره هاي رايگان برنامه نويسي را با كيفيت بالا به زبان فارسي ارائه مي دهد كه شامل دروس HTML ، CSS ، Ruby و PHP مي باشد ، علاوه بر دروس WordPress ، JavaScript و Node.js با آنها بحث كنيد.

3- Code.org

Code.org يك سايت غيرانتفاعي است كه هدف آن تشويق دانش آموزان به يادگيري كامپيوتر و يادگيري برنامه نويسي از ابتدا است. اين سايت شامل درس هاي رايگان برنامه نويسي است ، از جمله درسي در مورد نحوه ساخت بازي مانند بازي معروف Flappy Bird و بسياري از دروس ديگر كه يادگيري كدگذاري آسان را فراهم مي كند.

4- Code School

Code School يكي از بهترين سايت ها در نظر گرفته مي شود كه برنامه نويسي يادگيري را از ابتدا و از طريق مسيرهاي خاص مرتب شده بر اساس سطح از طريق دروس تعاملي ، توضيحات ويدئويي و تصاوير ارائه مي دهد ، و طبق سايت ، بيش از 1 ميليون نفر از اين سايت براي توسعه مهارت هاي خود و كسب آن استفاده مي كنند مهارت هاي جديد. دوره هاي آموزشي شامل يك مسير براي يادگيري HTML / CSS و ديگري براي يادگيري JavaScript ، علاوه ايرانيان سايبر بر يك مسير براي يادگيري Ruby و يك مسير براي يادگيري براي توسعه برنامه هاي iOS علاوه بر تعداد زيادي از ديگر دروس آموزشي ، Code School برنامه اي را براي تلفن هاي آيفون فراهم مي كند كه مي تواند از طريق آن درس ها را دنبال كند ، و علاوه بر درس هاي پولي اشتراك ماهانه ، بسياري از دروس آموزشي رايگان در سايت وجود دارد.

5- freecodecamp

Freecodecamp با شركت در يك فعاليت خيرخواهانه ، يك تجربه منحصر به فرد براي يادگيري برنامه نويسي فراهم مي كند ، جايي كه سايت به دانشجويان روش هاي اساسي و پيشرفته ساخت پروژه هاي نرم افزاري براي سازمان هاي غير انتفاعي را آموزش مي دهد ، در ابتدا كاربر بايد عضويت در جامعه دانشجويان و استادان را انتخاب كند ، سپس با هم كار كنيد تا مشكلات برنامه نويسي را حل كنيد و دروس لازم را براي اين كار به طور رايگان بياموزيد ، اصول كد نويسي سپس در توسعه يك برنامه كاربردي يا حل مشكلات نرم افزاري واقعي براي سازمان هاي غير انتفاعي شركت كنيد و سپس به آنها كمك كنيد ، تجربه كسب كنيد و پروژه هايي را به كار خود اضافه كنيد ، يعني اين سايت به شما آموزش مي دهد و به كارآموز تجربه مي دهد.

https://tech-echo.com/2015/08/best-10-websites-to-learn-programming-from-zero/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.